All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

HAL Holland Amerika Line in Rotterdam

Op een middag..op de fiets naar broer....die woont
 aan de Puntegaalstraat of op z'n Rotterdams gezegd : "Pluk me kaal straat"
Rotterdammers zijn goed in het bedenken van bij-namen ;  in dit geval sloeg dat op het belastingkantoor wat daar tussen 1948 - 1996 gevestigd was.. sinds 1998
zijn er appartementen en bedrijven in gehuisvest.




en op de terugweg langs de euromast naar de Westerkade..
zo was het er in 1901.....


En zo is het er anno 2011, 
met grote cruiseschepen van de Holland America Line.



 




5 opmerkingen:

Berna zei

LEUK! Een logje voor mijn man die bij dat "Pluk me kaal"-bedrijf werkt ;)
Goed weekend.

Anoniem zei

Wat leuk om met jou op je nieuwe fiets door mijn geboortestad te fietsen.

Francien zei

Jaaa... ik ken het nog allemaal Elise....en de belastingen zijn een plaag geeft niks waar ze zitten...en het is heel toevallig maar ik heb vandaag mijn nieuwe fiets gekregen...zal er morgen een foto van op mijn blog zetten...ik heb ook voor een "bakkers"model gekozen..de jouwe is natuurlijk helemaaltop!!.fijn weekend en groetjes Francien.

yanmaneee zei

supreme hoodie
hogan outlet online
curry 6
golden goose
adidas nmd
golden goose outlet
adidas nmd
kevin durant shoes
jordan shoes
retro jordans

sleigh zei

high quality replica bags n05 r9m83c1n23 louis vuitton replica o25 z5l52s3z16 replica wallets j95 e6j55e8e68