All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

Madeleine Bakblik


Zou zo graag eens Franse Madeleine's bakken!

Zoals beloofd, mijn aanwinsten van vorig weekend:

Ik was er al even naar op zoek..
maar nu heb ik hem dan eindelijk..
een Madeleine bakblik!

Het blik er achter is een Engels bakblik.
Ziet er op zich ook heel leuk uit..
neem aan dat het ook voor cakejes is, maar
moet bekennen dat ik het niet weet.



Als jij meer weet over het achterste blik, laat het me dan weten,
ik ben heel benieuwd !









10 opmerkingen:

Yvonne zei

heb geen flauw idee, vind em wel errg leuk !!
van het bakblik rechts, heb ik vandaag losse (schelp)vormpjes van binnen gekregen (voor de fair :-) maar ik houd er zelf ook een paar denk ik, vind ze leuk !!!
groetjes en ben benieuwd waar die andere nu voor is, of zou het voor muffins zijn ??
Liefs en veel plezier van je spulletjes
Yvon

Pink Princess zei

Nou je kan er gewoon kleine ronde cakejes in maken. Komt de "tekening" op net als de madeleines (zijn ook een soort ronde madeleines)
Easy ♥ en leuk

It's me zei

Wat leuk zeg deze bakblikken....ik heb er ook een paar staan in de keuken hier !! leuk he?? al die oude spulletjes??? lieve groetjes Ria fijn weekend !!

Madelief zei

Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik was nog nooit eerder bij jou. Je hebt een mooie blog!

Lieve groet, Madelief

Loveforpiemonte zei

Ik kan je niet helpen maar zijn mooie bakblikken. Heb hier een koffer vol blikken heerlijk! (enne madeleine bakblik had madelon's bakblik kunnen zijn...)
Ik wens je een heel fijn weekend,
groetjes Madelon

Francien zei

Leuk Elise!!!ik denk dat wat er uit komt best wel heerlijk zal smaken maak niet uit toch hoe de vorm heet?? ik denk dat het ook voor muffins is...heel leuk zo`n collectie zeg..hier een receptje:
http://www.smulweb.nl/1147581/koken/recept/Franse-madeleines
misschien heb je er iets aan..succes!!...fijn weekend groetjes Francien.

André en Inka. zei

Hallo,prachtige bakblikken,helaas kan ik je niet verder helpen met het achterste blik,ik ben er niet zo heel goed in thuis.

Fijn weekend,lieve gr inka en andre

Kom Achterom zei

Lijkt me heerlijk en bedankt hoor voor je recept
Ga ik doen!!
Ik heb ook nog een oud bakblik van deze vorm ik dacht altijd dat het hier om chocolade vorm ging maar nee hoor het is voor madeleine mooie naam voor een heerlijk koekje
Fijne week
lieve groet
Yolanda

Anoniem zei

These look so good.YuM! Thanks for sharing.

Makkie zei

Wat een leuke blog heb je! En wat een leuke blikken. Ik kom hier vast nog eens vaker!
Hartelijks