All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

Delft


Afgelopen zaterdag was het in de planning dat we
een dagje Delft gingen doen, maar in plaats daarvan
ben ik in mijn eentje de markt afgestruind. Manlief
was niet lekker, dus die toegestopt met een kopje thee,
ben ik gewapend met boodschappentas en dito briefje
de markt over gegaan.

..
Ik kwam niet alleen thuis met boodschappen die nodig waren
maar ook nog met twee "oude" lijsten.....

ze zijn zeker niet antiek hoor,
ik weet ook niet of de foto's echt zijn die er in zitten,
de foto van de vrouw lijkt wel geretoucheerd..
haar haar is bij gekleurd, en haar kleding lijkt er aan getekend te zijn,
het ziet er uit alsof ze op de originele foto iets van een hempje aan had,
en dat er naderhand een blousje overheen gezet is...
Dat vind ik wel grappig eigenlijk. Aan meneer is geloof ik alles
wel orgineel..er is wel ook geretoucheerd, maar dat was
waarschijnlijk een krasje wat weggewerkt is.
...

 
 ...
Ze hebben een ere plaatsje gekregen..
ze hangen nu aan weerzijde van ons bed
..hihi volgens mij deden ze dat vroeger in kastelen ook..
dus...en dat is nu precies waar ik van hou...
waarom zou je alléén als klein meisje een prinses
willen zijn ?


Bookmark and Share


Geen opmerkingen: