All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zaterdag

Lekker landelijk, midden in de stad, en 3 hoog

~
Tijdens het ophangen van de schone was aan de buitenlijn...
werd ik verrast door de aanwezigheid van deze groene jongeman...
~
~
Noumoe, ik vraag me af hoe hij zomaar op m'n waslijn kan zitten
aan mijn balkon op 3 hoog...bij het nader inspecteren ondek ik
dat hij ook nog een achterpoot ( ofwel een springpoot)
mist..bij het aanraken van één van zijn grote voelsprieten
beweegt hij heen en weer, alsof hij nieuwsgierig is naar wat
er aan z'n sprietje zit.."Jaap" is volstrekt niet bang..
én niet voor hoogtes, en niet voor verschillende telelenzen,
en kennelijk ook niet voor mij hahaha , want hij bleef
netjes zitten, al zat hij af en toe wat te draaien, waardoor
die weer slecht in beeld kwam en ik hem toch weer even
moest porren om mooi recht op te gaan zitten.
~
Toen de foto was gemaakt, en mijn schone was op
Hollande wijze aan de lijn hing te wapperen, is "Jaap"
verkast ..Alleen zijn voelsprieten waren nog zichtbaar..
~

9 opmerkingen:

Bonjade zei

Ach wat een dotje.
Hij ging echt even voor je poseren dus.........ach ja misschien wil ie ook wel ontdekt worden.......
Enne de was al droog?
Fijne zonnige zondag

Mellow Morning zei

Wat een super mooie foto, de kleuren zijn echt geweldig. En wat leuk om Jaap van zo dichtbij te kunnen bewonderen.
Groetjes Jo

Hannekie(Sisterly) zei

wat heb jij een leuk blog!!!
deze ga ik zeker volgen
gr hannie

basiclabelSweden zei

Je hebt Jaap heel mooi gevangen op je foto!

Super foto!

Groetjes

Anoniem zei

Geweldig hoor, die Jaap !!
En dat hij zo mooi bleef zitten voor de foto !!

Dat kan mij niet bekoren ...was ophangen op Hollandse wijze!!

Ben ook een echte Limburger, daar zal 't aan liggen! hihihi.

Moet ook iedereen zelf weten wat hij doet, al we allemaal het zelfde doen en denken........

Fijne maandag,groetjes Thea

Francien zei

Geinig Elise....Jaap weet waar het goed toeven is misschien als hij naar binnen gekeken heeft...lol...voelde zichzelf helemaal veilig zo...issie er nog??
groetjes Francien.

Les Cotrions zei

Hello Elise! You made a faboulous photo!!! It seems from a science book! As we say in Italy...bravissima!!!
Hugs
Vale

My name is Riet zei

Wat een knappe foto. Je staat op mijn volgerslijstje van mijn andere blog maar met die blog ben ik gestopt. http://www.quiltinnstitchinglady.blogspot.com/
Met dit blog ga ik gewoon door en zal proberen te vertalen. Kom je hier ook eens kijken? We zijn gisteren naar Kinderdijk geweest. Er zijn wat foto's van op mijn blog. Groeten Riet

sylvia zei

wat een prachtige foto zeg!! Heel mooi ook door de kleuren...!!