All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

maandag

Bezoekje aan de zaterdag markt in Rotterdam


Ons bezoekje aan de zaterdagmarkt in het centrum van Rotterdam, leverde ons ook deze keer weer een leuke aanwinst op.

Manlief is beveiliger en viel als een blok voor deze badge, haha het heeft wel iets heel nostalgisch he..het woord "bewaker" geeft wel uitstraling, en omdat het driehoekig is, waarschuwt het je ook nog ;-)


Tegenwoordig zijn de mannen en vrouwen beveiliging meer gewapend met zo'n V...( van "veet ik veel?")


of is het een V van "Veilig"? Mmm


moet ik toch maar eens even navraag over doen...al met al vind ik het wel een ding met autoriteit ;-)

6 opmerkingen:

Yvonne zei

Dat is nu een stukje nostalgie wat erg aansluit op het beroep van je man !
zou die hem ook gaan dragen?? :-))
groetjes en een gezellige dag gewenst!
Yvonne

Francien zei

Leuk hoor Elise, vooral als het je beroep is..leuk hè?! snuffelen in Rotterdam...veel echte rommel maar soms kom je dingetjes tegen net als deze badge...maar sommige kraamhouders weten hun prijzen ook wel nu...zelf niks gevonden deze keer?!
groetjes Francien.

Pieternel zei

Leuk zo iets nostalgische en dat je man zijn oog er ook zo op viel. Krijgt het een leuk plekje?

Groetjes Pieternel

Bonjade zei

Super zeg........dat is dan ook net iets voor je man.
Maarre staat ook wel stoer op een spijkerjasjes bij jezelf.
Fijne avond

LiLi M. zei

Hoi Elise! Ik kwam je blognaam tegen bij Lidy (French Garden House), maar weet je dat je je profiel afgeschermd hebt? Zo kan iemand dus niet via jouw comment naar je blog komen, dat is eigenlijk wel jammer. Nu ben ik niet voor één gat te vangen hoor, dus je ziet het hier ben ik toch! Leuk je blog te ontdekken met oa vintage en oude aanwinsten uit Rotterdam, waar ik ook nogal eens naar toe ga. Tussen de troep vind je haast altijd wel 1 schat, maar het is goed zoeken geblazen. Leuk kennis met je te maken, ik wens je een fijne dag!

LiLi M. zei

Nee, helaas...geen Apeldoorn voor mij! Mijn mannetje komt thuis na een week in IJsland, dus dan ben ik graag thuis :-D! Ik voeg jou ook toe en ik denk idd dat we elkaar nog vaker gaan spreken! Fijne avond!