All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zondag

Krukje...nu geverft

Dit is er van mijn krukje terecht gekomen...oud wit geverft met krijtverf. Ik vraag me de hele tijd af of het zo hoort, of dat ik nu echt heb zitten kliederen....

Heb ook een kastje onder handen genomen..ook wel krijtverf..ik weet niet moet geloof ik erg wennen hahhaha, het ziet er niet uit..maar dat klopt geloof ik wel he...? Noumoe!



2 opmerkingen:

Bonjade zei

Ik vind het er erg leuk uit zien.
Maar ja smaken verschillen. Juist door deze look lijkt het een beetje oud en verweerd.......
Fijne dag

Francien zei

Het is een scheetje zo...of het zo "hoort" weet ik ook niet..maar ja wie wel?!...als je het zelf maar leuk vind toch??ik had ook zo.n pianokrukje ook bijna zo geverfd als jij en nog een kussentje er bovenopgemaakt met van die "meubelspijkers"erlangs..kan je geen foto laten zien want het is al naar een ander huis gegaan...dat leek er wel veel op...dus nogmaals...ik vind het prachtig!!! ben benieuwd naar je kastje...
groetjes Francien.