All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

Koninginnedag in oude centrum van Dordrecht

Onze kraam met koninginnedag was voor mijn troep een groot succes..

voor al onze andere creatieve prullaria wat minder ;-)

Op zo'n dag is het tóch meer 1 en 2 euro werk...en zijn je creatieve spulletjes al snel vele male te duur voor de gemiddelde kraambezoeker ;-)

De lol was er echter niet minder om hoor, ik vond het een hele leuke ervaring, weer 'ns even wat anders dan de hele dag achter je bureau. Vroeger ook in de winkel gewerkt, dus 't was me niet helemaal vreemd, en ik vond het weer reuze gezellig ! En daar ging het om, dus zeer geslaagd. Om half vijf hebben we de boel opgebroken, nog niet helemaal uitverkocht, maar het grootste deel was verwisseld van eigenaar. Ik heb me verbaast over wat mensen op zo'n dag kopen hahaha

Zie je dat mandje onder de kraam staan...die heb ik zelf gekocht voor 1 euro ! Wat kan je daar blij van worden he ! Het mandje doet nu dienst als knijpermandje in de keuken...zit nog even te bedenken of ik um wit zal verven...doen....of niet doen ? mmmmm


1 opmerking:

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

nog ff reageren op je mandje... wit is doen! Daar krijg je geen spijt van :) Ik moest ff zoeken hoor, naar je mandje, hihi, ik dacht nog zo'n groot zwart krat voor knijpers??? LOL