All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

Impressie van Koniginnedag

Ja daar die in het oranje dat ben ik ;-)..heb je haar links boven gezien met die geweldige
boodschappenkar vol met bloemen ?! Ik zag haar voorbij komen, ben achter haar aan gerend en vroeg of ik een foto van haar en d'r geweldige kar mocht maken, hahaha
zo leuk dat mensen zoals deze vrouw gewoon doen wat ze leuk en mooi vinden ..
ik vraag me af of ze dat zelf gemaakt heeft in mijn enthousiasme ben ik dat vergeten te vragen....ik heb zo'n tas nog nooit eerder gezien, ze was met een andere dame die ook zo'n soort boodschappen kar/tas bij zich had, zij wilde echter niet op de foto....dat kan natuurlijk ook
(dacht ik respectvol) ik vind um in elk geval super leuk, en heel aardig van haar dat ik een foto mocht maken !
xxx
Helaas vernamen wij ook via de klanten aan de kraam
het gebeuren in Apeldoorn. Vreselijk, wat een tegenstelling,
wat een verdriet.

3 opmerkingen:

Bonjade zei

Daar ziet het er nog gezellig uit.
Ben jij dat in oranje?????
Tja en de rest weten we....

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Toch leuk om ook eventjes wat gezellige post te lezen over Koninginnedag. Leuke, gezellige collage, fijn dat je dag geslaagd was toch?! Groetjes Freekje

Francien zei

Ja...dat zag er goed uit hoor...was het leuk en hebben jullie veel verkocht?? En dat karretje is geinig...misschien had ze het alleen maar leuk opgepimpt..vreselijk einde...schrok er heel erg van...je bent zo nergens meer veilig...