All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

vrijdag

Uitwaaien op het strand Hoek van Holland

~
Het is een half uurtje rijden naar het strand. We zijn bij wijze van
toeval allebei vrij vandaag dus besloten er maar een gezellig dagje uit
van te maken....óp naar het strand !
~
Bovenstaande schelpjes op het strand gevonden,
gek is dat he dat je al wandelend op zo'n strand toch altijd op zoek
bent naar iets bijzonders..en wát weet ik niet..dat weet je pas
wanneer je het ziet liggen en besluit het op te pakken.
Zo ging het ook met deze schelpjes..( er zijn er vast 1000 van in
een dozijn...en iemand anders zal ze misschien onoogelijk vinden...)
~
Maar ik kon het niet laten om ze op te pakken.
De rechter omdat die zo helemaal gaaf is, en het lijkt alsof die
echt gegroeid is, gezien de rand halverwege..
en de linker is een kapotte schelp...wat moet je daar nou mee ?
Het stelt misschien niets voor, maar de kleur...ik ben helemaal stuk van de
kleur die deze schelp heeft...toen ik "hem" zag wist ik
dat dát de kleur van de verf voor onze keuken moet worden !!

3 opmerkingen:

Francien zei

Te gek waar je soms inspiratie uit kunt halen hè? ook denk ik weleens waar was deze schelp en waar komtie helemaal vandaan of lag hij hier al jaren lang verborgen in het zand...Zo hebben wij een tijd in Griekenland gewoond en ik heb nog steeds een klein onvolgroeid soort pineappeltje wat ik gewoon ook op moest pakken en meenemen...het is inmiddels 30 jaar geleden dat wij er gewoond hebben en ik heb het nog!!
Fijne Paasdagen met hopelijk net zulk weer als vandaag!!
groetjes Francien.

Yvonne zei

je kunt soms uit de gekste dingen inspiratie halen, dus waarom niet uit een schelpje :-)
ik vind ze mooi, de 1 robuust en de kapotte schelp, poreus en idd mooi van kleur !
Lekker hoor zo'n dagje uitwaaien op het strand!!
groetjes Yvonne

Bonjade zei

Grappig is dat ineens heb je het dan gevonden.......een prachtkleur zou ik zo zeggen.
Het schelpje inlijsten.......
Fijne dagen en het was vast heerlijk vandaag op het strand.
Bofferd