All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

zondag

Merklapje

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe aanwinst vinden!
We zijn vandaag naar de verzamelbeurs geweest in Utrecht.
Ik had eigenlijk geen doel, gewoon rond neuzen is al een doel op zich
he ! Meestal ( en we gaan niet elk jaar ) komen we terug met een antiek
fotolijstje..oh die zijn ook zo leuk en daar zijn ze wel in verschillende uitvoeringen
en prijzen te vinden.

We hebben er ook wel een paar gespot die echt heeeuul mooi waren...
en de prijzen logen er ook niet om hahahaha..'k weet niet,
in deze tijd...vind ik het toch een beetje veel geld...dus
geen foto lijstje dit keer. Wel iets anders..
We hebben een zwak voor oude dingetjes..
en ik hou erg van borduren, mijn schoonmoeder, en mijn
eigen moeder borduurde er ook op los, en mijn oma
van moeders kant had ooit een naaiatelier...
volgens mij ben ik geboren met die afwijking...
kan niet anders...
Ik heb wel drie oude schaartjes gekocht !!!
Ik moet nog even gaan oefenen om er een mooie foto van
te maken. Dus die hou je van mij tegoed hoor.
Véél te leuk natuurlijk om even te laten zien..ik vind ze super..
ik denk dat ik mijn "memorykastje" binnenkort even moet
gaan aanpassen ;-)
Oja, en wat ik ook zag...en zo spijt van heb dat ik het niet gekocht heb,
is zo'n klein spoeltje wat omwikkeld is met kant en er zat
een heel leuk klein brocante plaatje aan..zucht...
Mocht iemand zoiets ergens zien...dan hoor ik het graag
want die wil ik dan graag in mijn kastje er bij..'t was zo'n lief
klein dingetje...ik kon haar niet meer terug vinden naderhand..
en we moesten weg omdat we om half 2 een afspraak hadden..
wie pland er nou ook een afsraak om half 2 als je pas om half 11 op
de beurs bent...maarja...;-)
We hadden een paar hardhouten tuinstoelen op Marktplaats
gekocht, dus die moesten we ook even ophalen in Amersfoort.
Ons balkon heeft meteen meer allure gekregen, en ze
zitten geweldig!


6 opmerkingen:

Yvonne zei

nou wat ik er van vind ?? vind dat merklapje geweldig !!!
ik ben nog nooit naar de verzamelaarsbeurs geweest, helaas, maar mijn zus zei vorig jaar ook al dat het giga aan de prijs was allemaal...
ben benieuwd naar je schaartjes !
groetjes Yvonne

t brocante sfeertje zei

Wat n lief merklapje.Ken dat wel spijt hebben van iets wat je laat liggen.Blijft zo in je hoofd zitten he?Ik hou mn ogen wel open hoor heb momenteel geen spoeltjes met kant meer in mn winkel iedereen vindt die op t moment erg leuk.Groetjes,Ingrid

Bonjade zei

Wat een lief merklapje is dit zeg..
een vondst....
Tja balen van dat spoeltje dan, nooit meer iets laten liggen hoor.
Het is mij ook vaak overkomen, dus nu neem ik gewoon maar alles.
Hoezo hebberig.
Over die verfkleur trouwens, ik weet niet wat voor kleur het is. Ik heb hem zo geverfd gekocht. Maar........hij is gewoon bij Leen Bakker te koop.....heb je gelijk het hele bord.
Succes.
Fijne dag

Francien zei

Jaaaa...die merklapjes zijn zo leuk.. heb er wat gemaakt.....en ben benieuwd naar de schaartjes...ik heb ook een klein kastje voor mezelf met "tuttemerul"waar een herinnering aan "kleeft"...memorykastje vind ik een hele leuke benaming ervoor zeg!!...""jat" hem van je als je het goed vind..zal mijn ogen openhouden voor zo,n spoeltje...ik vraag aan zo,n standhouder of hij/zij een visitekaartje heeft als er ik wat moois gezien heb en geen geld er voor over had nog...kan ik altijd later proberen of ze het item nog hebben...
groetjes Francien.

M. zei

wat eenschattig lapje!!! en dat koffertje vind ik ook wel erg leuk!!
zo waren wij afgelopen weekend naar een rommelmarkt en ja daar heb ik ook wat laten liggen dat ik nu denk had ik maar......

maar jaa...
fijne week!

Francien zei

Bedankt voor je berichtje op mijn Bulldogmeis blog...heb er ook antwoord gegeven op je vraag...alvast een fijn weekend....
groetjes Francien.