All photos and written content
on this site are the sole property
of Brocante Prulletjes.
Please do not copy or borrow.
Thank you.

dinsdag

Award voor Freekje

~

Ik heb er even de tijd voor genomen..
ik mag deze award weggeven..
en ik weet aan wie !!!
Ik geef um aan Freekje
ze maakt geweldig leuke spulletjes, en mooie foto's
en het is zo lekker Hollands
het is een
genot om rond te scharrelen op haar blog
met van alles en nog wat!
Neem eens een kijkje bij Freekje,
dan begrijp je vast wat ik bedoel !

XoXo

5 opmerkingen:

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Wauw! Daar maak je mij een gelukkig mens mee :)
Dank je wel Elise!

Yvonne zei

Nou dat is echt wel verdiend, is idd een superleuke blog om lekker te snuffelen !
ga Freekje nu maar eens feliciteren :-))
groetjes Yvon

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

ik sluit me er helemaal bij aan dubbel en dik verdiend.
ik vind je blog heerlijk om te lezen en de foto's gewelig warm allemaal.
groetjes Stip

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

heej Elise,
ik heb het kannetje voor je gereserveerd, maar is handiger om h'm via de mail direct te bestellen. Anders kan iemand je vóór zijn omdat via de mail de verkoop gaat. (tip voor de volgende x)
Mail je me je adres nog ff, spreken we dan verder af.
groetjes Freekje
freekjesgifts@hotmail.com

yanmaneee zei

coach outlet sale
golden goose
yeezy boost 350 v2
kd 11 shoes
supreme hoodie
adidas nmd r1
nike air max 2019
moncler jackets
yeezy boost 350 v2
jordan retro